Wat hebben wij bereikt Op deze pagina plaatsen wij, wat wij in de afgelopen periode hebben bereikt Dt doen wij in een korte beschrijving.. U kunt denken aan bijvoorbeeld: Onderzoek naar gegevens Aanvullende gegevens Aansluitingen van de stamboom takken aan elkaar Aansluiten van familievrienden in de stamboom etc. Onderzoek naar onze voorouders is schitterend om te doen. De laatste maanden heb ik veel tijd gestoken in het koppelen van diversen familieleden uit de Familiegroep op FB. Zo heb ik diversen koppelingen of uitbreidingen in onze stamboom kunnen verwezenlijken van personen uit Canada, Australie, Duitsland, Denemarken en Amerika. Daarnaast ben ik bezig om familieleden uit Indonesië en Zuid-Afrika in onze stamboom te plaatsen. Dus er is nog wel wat werk te doen Vind u het leuk om eens te zien hoe e.e.a. in zijn werk gaat, neem gerust contact met ons op. Onderzoek wereldwijd door de Familiestichting Van der Neut Ons onderzoek naar onze voorouders is gestart in Nederland. Dit onderzoek is door verschillende personen uitgevoerd, want dit kun je nu eenmaal niet alleen en daarom heb je hulp van andere onderzoekers nodig. Tot welke periode zijn wij terug te voeren, dat is tot de 16e eeuw. De 16e eeuw is de 16e periode van 100 jaar, dus bestaande uit de jaren 1501 tot en met 1600. Dit betekend voor het voorouderonderzoek, dat wij met de verschillende takken terug te voeren zijn naar de 16e en 17e eeuw 1515, 1560, 1600, 1625, 1660, 1670. Een van onze doelen zijn, om een verband te kunnen leggen van al deze familietakken bij de oudste stamvader, sommige familie- takken hebben wel in bepaalde gedeeltes van de stamboom al een verbinding met elkaar. Dat zijn onder andere de volgende familietakken: Twee vinden een koppeling op 18 april 1700 Claes van der Neut 1515 Gijsbert van der Neut 1600 Nog twee vinden een koppeling op 26 april 1884 Jan van der Neut 1560 Leendert Gerritsz van der Neut 1625 Ook is het natuurlijk van belang om alle aanvullingen in de betreffende families in te voeren, zowel in het verleden als het heden. Wij zijn bezig om de contacten met de Van der Neut-en wereldwijd uit te breiden, om aanvullingen te krijgen voor de wereldwijde familiestamboom. De contacten in Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Indonesië en Brazilië zijn al gelegd. Ook zien wij in de statistieken wie onze website veelvuldig bezoekt. Amerika, is er een van en ook daar hopen wij uitgebreider contact te kunnen leggen met de Van der Neut-en en te kunnen plaatsen in de familiestamboom. Wij kijken uit naar jullie hulp, om de wereldwijde familiestamboom verder te kunnen uitbreiden. Jullie kunnen je ook als donateur opgeven om de Familiestichting Van der Neut te ondersteunen, waardoor wij nog meer in staat zijn om gegevens uit het verleden te kunnen vinden. Vul het formulier “Familiegegevens voor de stamboom” in, deze kun je vinden in het menu op deze website. Hebben jullie nog vragen, mail ons dan gerust en stel ze. Wij zullen ze zeker beantwoorden.
Wat hebben wij bereikt Op deze pagina plaatsen wij, wat wij in de afgelopen periode hebben bereikt Dt doen wij in een korte beschrijving.. U kunt denken aan bijvoorbeeld: Onderzoek naar gegevens Aanvullende gegevens Aansluitingen van de stamboom takken aan elkaar Aansluiten van familievrienden in de stamboom etc. Onderzoek naar onze voorouders is schitterend om te doen. De laatste maanden heb ik veel tijd gestoken in het koppelen van diversen familieleden uit de Familiegroep op FB. Zo heb ik diversen koppelingen of uitbreidingen in onze stamboomkunnen verwezenlijken van personen uit Canada, Australie, Duitsland en Denemarken. Daarnaast ben ik bezig om familieleden uit Indonesië en Zuid-Afrika in onze stamboom te kunnen plaatsen. Dus er is nog wel wat werk te doen Vind u het leuk om eens te zien hoe e.e.a. in zijn werk gaat, neem gerust contact met ons op.
Onderzoek wereldwijd door de Familiestichting Van der Neut Ons onderzoek naar onze voorouders is gestart in Nederland. Dit onderzoek is door verschillende personen uitgevoerd, want dit kun je nu eenmaal niet alleen en daarom heb je hulp van andere onderzoekers nodig. Tot welke periode zijn wij terug te voeren, dat is tot de 16e eeuw. De 16e eeuw is de 16e periode van 100 jaar, dus bestaande uit de jaren 1501 tot en met 1600. Dit betekend voor het voorouderonderzoek, dat wij met de verschillende takken terug te voeren zijn naar de 16 e en 17 e eeuw 1515, 1560, 1600, 1625, 1660, 1670. Een van onze doelen zijn, om een verband te kunnen leggen van al deze familietakken bij de oudste stamvader, sommige familietakken hebben wel in bepaalde gedeeltes van de stamboom al een verbinding met elkaar. Dat zijn onder andere de volgende familietakken: Twee vinden een koppeling op 18 april 1700 Claes van der Neut 1515 Gijsbert van der Neut 1600 Nog twee vinden een koppeling op 26 april 1884 Jan van der Neut 1560 Leendert Gerritsz van der Neut 1625 Ook is het natuurlijk van belang om alle aanvullingen in de betreffende families in te voeren, zowel in het verleden als het heden. Wij zijn bezig om de contacten met de Van der Neut-en wereldwijd uit te breiden, om aanvullingen te krijgen voor de wereldwijde familiestamboom. De contacten in Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Indonesië en Brazilië zijn al gelegd. Ook zien wij in de statistieken wie onze website veelvuldig bezoekt. Amerika , is er een van en ook daar hopen wij uitgebreider contact te kunnen leggen met de Van der Neut-en en te kunnen plaatsen in de familiestamboom. Wij kijken uit naar jullie hulp, om de wereldwijde familiestamboom verder te kunnen uitbreiden. Jullie kunnen je ook als donateur opgeven om de Familiestichting Van der Neut te ondersteunen, waardoor wij nog meer in staat zijn om gegevens uit het verleden te kunnen vinden. Vul het formulier ´Familiegegevens voor de stamboom” in, deze kun je vinden in het menu op deze website. Hebben jullie nog vragen, mail ons dan gerust en stel ze. Wij zullen ze zeker beantwoorden.