Familiearchief Van der Neut
Dit is het digitale archief van de Familiestichting van der Neut, in dit archief worden alle documenten opgeslagen die betrekking hebben op het volledige stamboom onderzoek wereldwijd. Ook de dossiers die ons ter beschikking zijn gesteld zijn gedigitaliseerd en in het familiearchief opgenomen. Heeft uzelf nog een familiearchief en u wilt dat deze voor het nageslacht wordt bewaard, neem dan contact met ons op. Ook kunnen wij de eventuele ontbrekende gegevens hiermee aanvullen. Dat kan door ons een mail te sturen naar secretariaat@familiearchief-vanderneut.nl of te bellen naar 06-28424020. Opsturen of afhalen is beide mogelijk.
Archief
Familiearchief Van der Neut