Op deze pagina vind u een aantal leuke linken die u in diversen archieven brengt, u kunt dan zoeken naar uw voorouders. Soms is het ook nodig om de archieven persoonlijk te bezoeken, omdat niet alles gedigitaliseerd is. Help de Familiestichting met ons onderzoek, zodat wij de stamboom zo compleet mogelijk kunnen maken. Denkt u dat gaat mij niet lukken, laat het ons weten er is dan altijd wel iemand die de helpende hand bied. Of steun de stichting met een bijdrage als donateur.Mocht een van de onderstaande linken niet werken laat het mij dan weten, dan kan deze of verwijderd of worden aangepast. Ik wens u veel onderzoek plezier.
Onderzoek in de Archieven
Op deze pagina vind u een aantal leuke linken die u in diversen archieven brengt, u kunt dan zoeken naar uw voorouders. Soms is het ook nodig om de archieven persoonlijk te bezoeken,omdat niet alles gedigitaliseerd is. Help de Familiestichting met ons onderzoek, zodat wij de stamboom zo compleet mogelijk kunnen maken. Denkt u dat gaat mij niet lukken, laat het ons weten er is dan altijd wel iemand die de helpende hand bied. Of steun de stichting met een bijdrage als donateur. Mocht een van de onderstaande linken niet werken laat het mij dan weten, dan kan deze of verwijderd of worden aangepast. Ik wens u veel onderzoek plezier.
Onderzoek in de archieven